Monday, November 30, 2009

Dapatkah aku memiliki cintanya....

Aku merupakan seorang wanita yang ingin mencintai dan dicintai.Aku tidak tahu bagaimana persaan ini boleh timbul sedangkan aku seorang wanita yang susah untuk mencintai seorang lelaki.Perasaan ini mula timbul apabila kali pertama aku berjumpa dengannya.Aku ingin menepis persaan ini,tetapi setiap kali aku terjumpa dengannya aku semakin tertarik untuk mengenalinya.Apabila aku melihat senyumannya hatiku berasa tenang sekali seperti hilang segala masalah yang dihadapi.Aku ingin sekali untuk mengenalinya.Bagiku dia seorang lelaki yang berbeza daripada lelaki lain yang aku kenal sebelum ini.Bagiku setiap manusia mempunyai persamaan iaitu memiliki perasaan cinta yang merupakan anugerah tuhan yang tidak ternilai.Tetapi dapatkah aku memiliki cintanya sedangkan dia langsung tidak mengenali diriku.Bagiku sudah memadai jika aku dapat mencintai dirinya walaupun diriku ini tidak dicintai.....

No comments:

Post a Comment