Monday, November 30, 2009

1 drpd tanda budak lelaki jatuh cinta....


Skarang kan zaman SMS,so bercinta pun dah guna SMS tak yah jumpa buat habis minyak je...(i2 kate diorang)so brkenalan sebelum bercinta pon melalui SMS...and ari nie aku nak kongsi 1 drpd tanda budak lelaki nie jatuh cinta dengan budak perempuan melalui SMS,bukan masa dia meluahkan kpd kita but masa terjadinya perubahan dr segi panggilan budak lelaki tu utk kita....ye ar masa kawan panggil aku,kau...tengok je ar 2-3 ari lg dia akn mesej korang dulu tak kira masa tu tangah malam pown.Besok pagi korang balas ar mesej diorang n ckp sory sbb tak bls mesej kau....dan mungkin dia akan membalas x pe ar awak dah tido ea smalam...korang sendiri boleh nmpak perubahan dari segi panggilan si dia utk korang...kalau aku jd korang aku akn rasa pelik...x pe ar smpai kat situ je ar...nnti bila2 aku kongsi ag ngan korang...ok

No comments:

Post a Comment