Monday, February 15, 2010

Rindunyer kat blog...

mekom,windunyer kat blog dah lame x tulis ye ar x sempat pon nak tulis kalau balik cuti pon mesti busy ngan omwork yg tinggi segunung everest even kitorg nak ambik pmr taun dpn bukannyer taun nie.stress yg banyak dah ar banyak aktiviti, hai.............lebih satu2 aktiviti diorg buat finally x tau ape moral of teh stories yg kitorg boleh dpt from semuanyer.penat dpt ar.but ape yg aku nak ckp utk azam taun nie aku nak study lg lebih baik utk dpt 3.5 n utk dpt straight 8A utk pmr taun dpn.main2 jugak study still be the first thing to do.pasal jejaka entah ar nak kate x suka adalah skit2 perasaan tu tp x lah sehebat perasaan masa aku suke kat dia taun lepas.oh...no,no,no ingat semua pelajar study is the first thing to do.aq teringat lagi smalam mak aku ada sindir cousin aku pasal bercinta ...mak aku ckp..."kalau budak yg ambik kisah pasal belajar nie x de ar dia sibuk ngan boy@girl friend nie but budak yg x ambik kisah pasal pelajaran nie ar yg dok menggatal tu"...but anyway nak kata terasa tu adalah dlm 5%.oh,mama anak mama x mcm tu k...

No comments:

Post a Comment